Search This Blog

Friday, June 17, 2011

aku pulang berbelog :)

assalamualaikum w.b.t :)

haha sudah lama tak berbelog :) gila banyak kisah2 aku yang belum dicerita-in. hoho ;)
biasalah sudah final year kat uni, nggak bisa enjoyenjoy lagi. lagipun aku aim nak dapat FOUR FLAG lah konon untuk semsem terakhir nih. <<--cehhh impian, macam sial je !>_<  haha biasalah, tapi aku yakin aku boleh punya. dah memang style aku lastlast minute. HERO DOK GADOH DOK?? hoho :p

eh back to topic. haha tak tau la apsal ari ni mood aku berbelog datang balik. adakah azamku untuk dapat "FOUR FLAG LAH KONON" sudah abis? haha tidak tidak, mulai ari ni, aku berbelog dengan warna keceriaan yang baru~ kisahkisah baru.

lupakan yang lepas, hari ini adalah hari ini, semoga esok lebih baik :) :)

guys, doakan kejayaan aku dalam misiku mencapai impian dan citacita nih!!

DOA TAU!!!!!! :)

2 comments:

Note: Only a member of this blog may post a comment.